مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-17سياسي

توان پهپادی، خودرویی و شناورهای دریایی مرزبانان تقویت می شود


فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: توانمندی پهپادی، شناورهای دریایی و خودروهای تاکتیکی مرزبانان تقویت و بروزرسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی ظهر جمعه در بازدید از یکی از پاسگاه های مرزی گلستان به خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هشت هزار و 755 کیلومتر مرز دارد، و براساس طرح های تاکتیکی مقرر است با تجهیزات جدید مانند پهپادهای مختلف شناسایی و رزمی و خودروهای تاکتیکی برای استفاده در مناطق صعب العبور و کوهستانی مرزهای کشورمان با ثبات تر شود.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران افزود: برای بالابردن توان عملیاتی مرزها در هفته های گذشته 70 فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اختیار دریابانی استان های جنوبی و شمالی مانند گلستان قرار گرفته است.

گودرزی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و تلاش فرماندهان و مرزبانان غیور گلستان در مرزهای این استان امنیت پایدار و مناسب برقرار است.

وی گفت: برای بالا بردن آستانه تحمل مرزبانان و سربازان مرزبانی گلستان اجرای طرح مکنا (خوشایندسازی و مدیریت کیفیت) در 20 پاسگاه و بعضی برجک های استان در مرحله پایانی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان پهپادی، خودرویی و شناورهای دریایی مرزبانان تقویت می شود

توان پهپادی، خودرویی و شناورهای دریایی مرزبانان تقویت می شود