مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-17بين الملل

حماس: هدف قانون نژاد پرستانه لغو تابعیت، اخراج فلسطینیان است


جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به تصویب قانون جدید در کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این قانون اشغال گرایانه و نژاد پرستانه بوده که هدف آن اخراج خانواده های فلسطینی شهر قدس و اراضی اشغالی 1948 زیر سایه آنچه قانون لغو تابعیت یا اقامت دائم نامیده .

- جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به تصویب قانون جدید در کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این قانون اشغال گرایانه و نژاد پرستانه بوده که هدف آن اخراج خانواده های فلسطینی شهر قدس و اراضی اشغالی 1948 زیر سایه آنچه قانون لغو تابعیت یا اقامت دائم نامیده می شود است چرا که آنان در برابر اشغالگری و سیاست های نژاد پرستانه صهیونیست ها مقاومت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس در بیانیه خود تاکید کرد این قانون نقض حقوق ملت فلسطین در سرزمین و وطن تاریخی آن بوده و سیاست اشغالگرایانه یهودی سازی برای اخراج صاحبان اصلی این اراضی به شمار می رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: لازمه این اقدام اسراییلی تحرک بین المللی علیه این گونه قوانین اشغال گرایانه و نژاد پرستانه و همچنین اتخاذ تصمیمات مورد نیاز برای مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل نقض آشکار و مکرر ساده ترین معیارهای حقوق بشری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: هدف قانون نژاد پرستانه لغو تابعیت، اخراج فلسطینیان است

حماس: هدف قانون نژاد پرستانه لغو تابعیت، اخراج فلسطینیان است