مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-17دانش

حل مشکل کمبود خوابگاهی طی 4 سال آینده


رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به کمبودخوابگاه دانشجویی گفت: 270 هزار خوابگاه در دانشگاه های دولتی مورد نیاز است و در حال حاضر با کمبود 35 هزار خوابگاه مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، آیین کلنگ زنی خوابگاه خواهران دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم دکتر داداش پور به کمبودهای خوابگاه دانشجویی در مراکز آموزش عالی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: 270 هزار خوابگاه در دانشگاه های دولتی مورد نیاز است و در حال حاضر با کمبود 35 هزار خوابگاه مواجه هستیم.

رییس سازمان امور دانشجویان در ادامه ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین و منابع مالی ملی و استانی در چهار سال آینده مشکل خوابگاه ها مرتفع شود و هیچ دانشگاهی با مشکل خوابگاه مواجه نشود.

وی همچنین در نشست اعضای هیات رییسه و مدیران حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند، از این دانشگاه صنعتی بعنوان دانشگاه پیشرو در شرق کشور نام برد و برنامه ها و چشم انداز ترسیم شده را گامی به جلو عنوان کرد.

داداش پور حضور مدیران جوان را عامل پویایی و تحرک در این دانشگاه نام برد و خاطرنشان ساخت: جوانگرایی یکی از مولفه ها و شاخصه هایی است که براساس آن می توان میزان پویایی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کمبود خوابگاهی طی 4 سال آینده

حل مشکل کمبود خوابگاهی طی 4 سال آینده