مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-17سياسي

ملت ایران با بصیرت انقلابی خود دشمنان را ناکام گذاشتند


امام جمعه شهر چمران به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران نشان دادند که همچنان بر آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار کرد: توجه به فلسفه بعثت و بازگشت به اصول مورد تأکید پیامبر اکرم (ص) لازمه تحقق جامعه آرمانی و مدینه فاضله است.

وی افزود: بعثت نبی مکرم اسلام سرآغاز تحول فکری و عقیدتی بشریت است، مبعوث شدن آن حضرت به عنوان آخرین فرستاده الهی برای هدایت بشر جاهل، اوج رحمت الهی برای زمین و آسمان است، اگر بشر به فلسفه بعثت آگاهی پیدا کند و به معارف نبوی رجوع کند، سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کرده است.

خطیب جمعه شهر چمران تاکید کرد: هدف از بعثت رسول اکرم (ص) هدایت بشر به سمت اخلاق، محبت، صمیمیت و برادری است و پیامبر آمد تا مکارم اخلاقی را به کمال برساند.

عبادی در فراز دیگری از خطبه ها به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال وظیفه مسئولان در خدمتگزاری به مردم را سنگین تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با بصیرت انقلابی خود دشمنان را ناکام گذاشتند

ملت ایران با بصیرت انقلابی خود دشمنان را ناکام گذاشتند