مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-17سياسي

مردم در 22 بهمن نشان دادند وطن فروش نیستند/ حالا نوبت مسئولان است


امام جمعه موقت گرگان با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم در 22 بهمن امسال نشان دادند هرگز حاضر نیستند وطن فروش و دین فروش باشند.

- ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم در 22 بهمن امسال نشان دادند هرگز حاضر نیستند وطن فروش و دین فروش باشند.

حجت الاسلام محمد قاسم لیوانی امروز جمعه 28 بهمن در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) خاتم پیامبران بوده و بعد از او دیگری پیامبری نخواهد آمد لذا در این دوره کسی نمی تواند ادعای پیامبری کند و بیان چنین ادعایی برخلاف آیات قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) نیز بیان کرده که بعد از من پیامبری نخواهد آمد گرچه افرادی بودند که به دروغ ادعای نبوت کردند، افزود: قرآن کریم تکلیف ما را روشن کرده و خداوند فرمودند پیامبر اکرم(ص) را برای خود اسوه و الگو قرار دهید، آن حضرت کارهای شخصی، فعالیت های اجتماعی و عمومی داشت و می توان در این امورات از پیامبر(ص) الگو گرفت .

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) به رعایت بهداشت اهتمام ویژه داشت، تصریح کرد: آن حضرت همیشه خود را معطر می کرد و هیچ گاه مسواک زدن را فراموش نمی کرد و فرمود اگر برای امت من سخت نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در 22 بهمن نشان دادند وطن فروش نیستند/ حالا نوبت مسئولان است

مردم در 22 بهمن نشان دادند وطن فروش نیستند/ حالا نوبت مسئولان است