مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 17:252023-02-17بين الملل

محکومیت کارمند سفارت انگلیس در برلین به جرم جاسوسی برای روسیه


بر اساس گزارش رسانه های انگلیس، یک نگهبان امنیتی سفارت این کشور در پایتخت آلمان بعد از دستگیر شدن حین جاسوسی برای روسیه از سوی دادگاه به بیش از 13 سال زندان محکوم شد.

- بر اساس گزارش رسانه های انگلیس، یک نگهبان امنیتی سفارت این کشور در پایتخت آلمان بعد از دستگیر شدن حین جاسوسی برای روسیه از سوی دادگاه به بیش از 13 سال زندان محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اسکای نیوز، این کارمند 58 ساله به نام دیوید بالانتاین اسمیت از بابت هشت فقره اتهامش در ارتباط با قانون سالهای 1911 و 1920 اسرار رسمی انگلیس اقرار به گناهکاری کرد، اما گفت که هیچ آسیبی نرسانده است.

او به 13 سال و دو ماه حبس محکوم شد اما می تواند این دوره را در آلمان یا بریتانیا بگذراند.

اسمیت، اهل شهر پیزلی اسکاتلند گفت زمانی که شروع به افشای اسرار سفارت محل خدمتش با هدف ایجاد شرمساری کرد، افسرده، تنها و معتاد به مشروبات الکلی بوده است.

قاضی دادگاه اسمیت، گفت که این کارمند سفارت انگلیس در آلمان مقدار قابل توجهی محتوای اطلاعاتی را برای ضرر زدن به منافع بریتانیا جمع آوری کرده و این اطلاعات را در اختیار یک قدرت متخاصم قرار داده است.

قاضی در جریان قرائت حکمش که از تلویزیون پخش شد گفت: وظیفه شما این بود اطمینان حاصل کنید که سفارت و کارکنان آن در امان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت کارمند سفارت انگلیس در برلین به جرم جاسوسی برای روسیه

محکومیت کارمند سفارت انگلیس در برلین به جرم جاسوسی برای روسیه