مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 18:022023-02-17سياسي

مردم با وجود سلایق مختلف در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند


امام جمعه دهاقان با تاکید بر اینکه حضور سلایق مختلف مردم در راهپیمایی روز 22بهمن پیام مهمی داشت، گفت: کسانی که فکر می کردند باید با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته دهاقان ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث اظهار داشت:  پیامبر اکرم(ص) در 27 رجب، در سرزمین جاهل و خشن شبه جزیره عربستان  مبعوث به رسالت شدند اما در آن زمان به جز تعدادی از افراد سرشناس و فرهیخته، مابقی مردم بر انگیخته نشده بودند.

وی با اشاره به شرایط دوران پیامبری حضرت محمد(ص) افزود: خرافات، فساد، قتل، قمار، ربا ، شراب و سرقت در سطح این جامعه خشن وجود داشت و پیامبر در میان چنین مردمی مبعوث شدند.

   رضوانی با بیان اینکه این مسائل تنها محدود به عربستان نبود، بیان کرد: در ایران نیز به اشکال مختلف عادت های غلط و خرافاتی وجود داشت، ولی یکی از امتیازاتی که حتی قبل از بعثت پیامبر هم  در میان مردم ایران وجود داشت عدم توجه به بت های سنگی و چوبی بود.

امام جمعه دهاقان با اشاره به حضور پرشور مردم  در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ما در این شرایط سخت اقتصادی این چنین از نظام و انقلاب حمایت کردند و مسؤولان باید در رفع این مشکلات تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با وجود سلایق مختلف در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند

مردم با وجود سلایق مختلف در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند