مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-17اجتماعي

راه 160 روستای استان اصفهان مسدود است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مسدود بودن راه 160 روستا در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: در بعضی مناطق محدودیت هایی برای تردد اعمال شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مسدود بودن راه 160 روستا در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: در بعضی مناطق محدودیت هایی برای تردد اعمال شده است.

  منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت جوی استان، با بیان اینکه میزان بارش ها در شهرستان اصفهان طی روزهای گذشته به بیش از 100 میلی متر مکعب رسیده است، اظهار کرد: در روزهای گذشته، شاهد بارش برف در شهرستان های غربی و جنوبی و بارش باران در شهرستان های مناطق مرکز و شمالی بودیم.

همچنین بیش از 1.

5 تا 3 متر در ارتفاعات پشت کوه برف جمع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسیر 60 روستا در منطقه پشت کوه فریدون شهر به علت شدت بارش برف بسته است، افزود: در این چند روز گذشته امکانات اضطراری ازجمله دارو به منطقه اعزام شده است، اما همچنان نیز لودر، بولدوزر و ماشین های برف روبی از اداره راه و شهرداری ها به منطقه برای کمک اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه بیشترین میزان بارش برف در سمیرم ثبت شده، گفت: در حال حاضر، بارش برف و باران در بیشتر مناطق ادامه دارد و در بعضی مناطق محدودیت هایی برای تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 160 روستای استان اصفهان مسدود است

راه 160 روستای استان اصفهان مسدود است