مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-17حوادث

فراخوان تسلا برای نقص مرگبار 360 هزار خودروی برقی


اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا (NHTSA) اعلام کرد که شرکت تسلا برای 362758 دستگاه خودروی برقی خود به دلیل احتمال وقوع خطای مرگبار در نرم افزار بتا در حالت خودران کامل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از راشاتودی، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا (NHTSA) روز پنجشنبه اعلام کرد که شرکت تسلا برای 362758 دستگاه خودروی برقی خود به دلیل احتمال وقوع خطای مرگبار در نرم افزار بتای آن ها در حالت خودران کامل، فراخوان صادر کرده است.

در گزارش این اداره آمده است که خطای نرم افزاری فوق به وسیله نقلیه اجازه می دهد تا از سرعت مجاز تجاوز کند یا از تقاطع ها به روشی غیرقانونی یا غیرقابل پیش بینی عبور کند که خطر تصادف را افزایش می دهد.

این سازمان نظارتی توضیح داد که این نرم افزار معیوب می تواند به خودرو اجازه دهد از لاین مخصوص گردش به راست یا چپ وارد یک تقاطع شود و از آن عبور کند، با وجود تابلوی ایست توقف نکند، یا علیرغم یک علامت هشدار زرد به سرعت وارد یک تقاطع شود.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا افزود که این سیستم همچنین ممکن است به تغییرات در محدودیت های سرعت اعلام شده واکنش مناسبی نشان ندهد و یا به تنظیم سرعت خودرو توسط راننده توجه کافی نداشته باشد و از محدودیت های سرعت اعلام شده تجاوز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تسلا برای نقص مرگبار 360 هزار خودروی برقی

فراخوان تسلا برای نقص مرگبار 360 هزار خودروی برقی