مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-17ورزشي

تاریخ دیدار دوستانه سپاهان-زنیت از قبل مشخص شده بود


زمان دیدار دوستانه بین المللی سپاهان و زنیت قبل از قرعه کشی جام حذفی بسته شده بود و هیچ ارتباطی با تیم خاصی نداشت و تاثیری هم در روند برنامه ها نخواهد داشت.

- ایسنا/اصفهان مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: زمان دیدار دوستانه بین المللی سپاهان و زنیت قبل از قرعه کشی جام حذفی بسته شده بود و هیچ ارتباطی با تیم خاصی نداشت و تاثیری هم در روند برنامه ها نخواهد داشت.

محمدرضا ساکت با اشاره به تمدید تفاهم نامه بین دو باشگاه زنیت و سپاهان به مدت دو سال با حضور الکساندر مدودف، مدیرعامل باشگاه زنیت، اظهار کرد: این تفاهم نامه را برای مدت دو سال دیگر تمدید شد، زیرا تفاهم نامه بسیار موفقی بود و هر دو طرف رضایت کامل داشتند.

علاوه بر فعالیت های بخش آقایان، در نظر داریم این همکاری را به حوزه بانوان نیز توسعه دهیم، چرا که نگاه باشگاه در دو بخش بانوان و آقایان یکسان است.

وی در خصوص برنامه هایی که تاکنون در قالب این تفاهم نامه اجرایی شدند، توضیح داد: حضور تیم زیر 17سال سپاهان در تورنمنت های باشگاه زنیت، برنامه کمپ زیر 17 سال زنیت در صفاییه اصفهان، برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسین زنیت، جلسه هم اندیشی و تبادل تجربیات مربیان آکادمی ها در روسیه و در نهایت برگزاری بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و زنیت نقطه عطف این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ دیدار دوستانه سپاهان-زنیت از قبل مشخص شده بود

تاریخ دیدار دوستانه سپاهان-زنیت از قبل مشخص شده بود