مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-17ورزشي

برگزاری اولین دوره رقابت های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان


بیرجند_ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری اولین دوره رقابت های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین خسروی گفت: اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان برگزار می شود.

به گفته وی این مسابقات به شکل شهرستانی، استانی، منطقه ای و کشوری برگزار خواهد شد که ثبت نام برای شرکت در این رقابت ها از اول بهمن ماه آغاز و تا 25 اسفندماه جاری ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش، دانشگاه ها، نیروهای مسلح، بسیج مساجد و محلات، دهیاری ها، شهرداری ها و سایر دستگاه های اجرایی استان برای شرکت در این مسابقات دعوت کرده ایم، افزود: فدراسیون ورزش های همگانی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گسترش ورزش همگانی طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات را به طور همزمان در نقاط کشور مختلف کشور برگزار می کند.

.

وی با بیان این که این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود شرکت در این رقابت ها رایگان است، تصریح کرد: این مسابقات در زمین های چمن مصنوعی در رده سنی 15 سال به بالا برگزار و علاقمندان می توانند در سامانه رویداد فدراسیون ورزش های همگانی ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره رقابت های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان

برگزاری اولین دوره رقابت های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان