مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-17سياسي

آثار شهید مطهری در ششمین نمایشگاه کتاب دین عرضه می شود


انتشارات صدرا با برپایی غرفه ای در ششمین نمایشگاه کتاب دین آثار شهید مطهری را عرضه می کند که تازه ترین آن ها «روابط زن و مرد در اسلام» و «حق عقل در اجتهاد» است.

- ایسنا/قم انتشارات "صدرا" با برپایی غرفه ای در ششمین نمایشگاه کتاب دین آثار شهید مطهری را عرضه می کند که تازه ترین آن ها روابط زن و مرد در اسلام و حق عقل در اجتهاد است.

  علی بهرامی مسئول غرفه انتشارات صدرا، امروز 28بهمن ماه در حاشیه نمایشگاه کتاب دین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: غرفه صدرا حدود 200 عنوان مختلف را در نمایشگاه کتاب به بازدیدکنندگان ارائه می کند که از جمله مهم ترین این کتب، حماسه حسینی ، جاذبه و دافعه علی(ع) ، آشنایی با قرآن و عدل الهی است و یکی دیگر از کتاب های مهم داستان راستان شهید مطهری است که پیش بینی می کنیم مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تازه های نشر صدرا در ششمین نمایشگاه کتاب دین عرضه می شود، مطرح کرد: حق عقل در اجتهاد و روابط زن و مرد در اسلام که طی دو ماه گذشته چاپ شده است در غرفه انتشارات صدرا موجود است که این دو کتاب مبتنی بر سخنرانی های شهید مطهری تهیه شده است.

مسئول غرفه انتشارات صدرا در ششمین نمایشگاه کتاب دین عنوان کرد: انتشارات صدرا به عنوان مرکز نشر آثار استاد شهید مطهری در سال 1357 شمسی توسط استاد شهید آیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار شهید مطهری در ششمین نمایشگاه کتاب دین عرضه می شود

آثار شهید مطهری در ششمین نمایشگاه کتاب دین عرضه می شود