مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-17اقتصادي

توسعه گردشگری کشاورزی در لرستان نیازمند سرمایه گذاری است


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: استان مستعد فعالیت های توسعه گردشگری کشاورزی است و با جذب سرمایه گذاران این فرآیند توسعه تحقق می یابد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: استان مستعد فعالیت های توسعه گردشگری کشاورزی است و با جذب سرمایه گذاران این فرآیند توسعه تحقق می یابد.

سیدعماد شاهرخی در جلسه توسعه طرح های تولیدی و گردشگری لرستان با بیان اینکه لرستان دارای ظرفیت های بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری است، اظهار کرد: ما در حوزه گردشگری حدود 13 محصول کشاورزی و خدماتی ارائه می دهیم که از غذاهای ارگانیک گرفته تا قایقرانی، ماهیگیری و بازدیدهایی از گل های زینتی و گیاهان دارویی و امیدواریم از این پتانسیل خوب در استان به شکل مؤثر استفاده شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که لرستان مستعد برای گردشگری اقتصادی است می تواند در جهت توسعه گردشگری استفاده شود و گردشگری کشاورزی به عنوان یک اقتصاد مکمل در کنار کشاورزی دیده شده و مردم، کشاورزان و سرمایه گذاران می توانند کمک بیشتری در این راستا داشته باشند.

شاهرخی افزود:با برنامه ریزی مناسب و استفاده از جاذبه های تاریخی، طبیعی و همچنین ظرفیت های کشاورزی و منابع طبیعی مانند سایت های باغبانی، کاشت و فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی و جاذبه های طبیعی می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری کشاورزی در لرستان نیازمند سرمایه گذاری است

توسعه گردشگری کشاورزی در لرستان نیازمند سرمایه گذاری است