مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-17سياسي

دستگیری یک عضو شورای شهر رباط کریم به اتهام ارتشاء


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد یوسف وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم در گفتگویی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه در مبارزه با فساد با هیچ کس مماشات نخواهد داشت، - دادستان شهرستان رباط کریم از دستگیری یک عضو شورای شهر و تعدادی دلال، در راستای مبارزه با فساد و به اتهام ارتشاء خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد یوسف وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم در گفتگویی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه در مبارزه با فساد با هیچ کس مماشات نخواهد داشت، اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد، یکی از اعضای شورای شهر رباط کریم و تعدادی دلال دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

وی گفت: این دستگیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با دستور بازپرس پرونده انجام شده و تا زمان تحقیقات کامل و تکمیل پرونده، عضو شورا ودلالان در بازداشت خواهند بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم در ادامه تاکید کرد: هر جا ببینیم که کسی دست در جیب مردم کرده و بیت المال را غارت می کند برخورد جدی خواهیم داشت.

یوسف وند در خصوص اتهام افراد دستگیر شده تصریح کرد: عمده تخلفات آن ها در حوزه های مرتبط شهری، ارتشاء و فساد مالی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک عضو شورای شهر رباط کریم به اتهام ارتشاء

دستگیری یک عضو شورای شهر رباط کریم به اتهام ارتشاء