مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-17بين الملل

بدرالدین الحوثی:آمریکا هزاران دانشمند ایرانی را هدف قرار داده است


دبیرکل جنبش انصار الله گفت آمریکایی ها مایلند که امت ما دانشی را که به پیشرفت آن کمک می کند، در اختیار نداشته باشد و در این راستا، هزاران دانشمند ایرانی و سایر کشورها را هدف قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل جنبش انصار الله یمن در سخنرانی به مناسبت سالگرد شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی بنیانگذار و رهبر پیشین این جنبش گفت: آمریکایی ها هزاران دانشمند و دانشگاهی را در بخش صنایع ایران، عراق و بسیاری از کشورهای دیگر هدف قرار دادند.

الحوثی در ادامه افزود: آمریکایی ها مایلند که امت ما دانشی را که به پیشرفت آن کمک می کند، در اختیار نداشته باشد و مزدورانی را پرورش می دهند تا اذهان امت ما را به کار بگیرند تا برای آنها کار کنند.

آمریکا تلاش می کند تا توانایی های دفاعی کشورهای ما را از بین ببرند، همانطور که در یمن قبل از انقلاب 21 سپتامبر اتفاق افتاد.

وی تأکید کرد: آمریکایی ها برای ضربه زدن به پروژه های نهضت محور در امت ما تلاش می کنند، آنگونه که در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و ایران مشاهده می کنیم.

در عوض آمریکایی ها از رژیم های دیکتاتوری مانند رژیم های سعودی و اماراتی و رژیم آل خلیفه در بحرین که مردم خود را سرکوب می کنند، حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرالدین الحوثی:آمریکا هزاران دانشمند ایرانی را هدف قرار داده است

بدرالدین الحوثی:آمریکا هزاران دانشمند ایرانی را هدف قرار داده است