مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-17بين الملل

ماجرای اشک تماس ریختن انجمن روانشناسان آمریکا برای زنان ایرانی!


داستان به اصطلاح دلسوزی غرب برای زنان ایرانی رنگ و روی دیگری به خود گرفته و حالا انجمن روانشناسان آمریکا نیز برای آزادی زنان ایرانی اشک تماس ریخته است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،داستان به اصطلاح دلسوزی غرب برای زنان ایرانی رنگ و روی دیگری به خود گرفته و حالا انجمن روانشناسان آمریکا نیز برای آزادی زنان ایرانی اشک تماس ریخته است.

بخوانید اصل ماجرا را؛ در تاریخ 30 نوامبر 2022 یعنی در آذرماه 1401 ، ریاست انجمن روانشناسی آمریکا (APA) دکتر فرانک ورل، به دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد نامه ای در حمایت از حقوق زنان و دختران ایرانی نوشت و در آن از حق اعتراض زنان در اثر فوت مهسا امینی دفاع کرده و در مورد آن ابراز نگرانی کرده بود.

در واکنش به این نامه سیاسی که توسط آن انجمن علمی به سازمان ملل متحد ارسال شده بود، حدود 40 استاد زن PhD روانشناسی به ریاست جدید این انجمن دکتر برایانت دیویس (یک زن سیاهپوست) که از ابتدای سال 2023 میلادی منصوب شده بود، نامه ای نوشتند و در آن به موارد زیر اشاره کردند: - انتقاد از خلاف واقع بودن نامه ارسالی APA به سازمان ملل - مستند نبودن ادعاهای مطرح شده در نامه و توجه به اخبار رسانه های معاند- بی توجهی یک انجمن علمی بزرگ به صحت و استنادات یک نامه سیاسی و ارائه آمارهای دروغین- ارائه شاخص های کمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اشک تماس ریختن انجمن روانشناسان آمریکا برای زنان ایرانی!

ماجرای اشک تماس ریختن انجمن روانشناسان آمریکا برای زنان ایرانی!