مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 08:122023-02-18بين الملل

مبعث؛ فصل شکفتن جان و گاه طلوع وحدت


مبعث، فصل شکفتن جان و مُهر پایان بر تاریکی دل های در راه جهل مانده و روز طلوع لبخند بر لبهای دخترکان نجات یافته از گودال های عصبیت و نادانی و جشن وحدت خداباوران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شب بود و تا چشم کار می کرد کویر، ترک های جهل شوره زار زمین و زمان، زندگی دل مردگان را تا جایی در بر گرفته بود که پای هر دلی در گودال های سیاه غفلت  و بی صبری فرو می رفت و دخترکان بی گناه تاوان جهل عصبیت سنگ و چوب پرستی دنیا پرستان کوردل عرب را با خود به گور می بردند و چشم هایشان در حسرت دیدن لبخند مادرانه در گودال جان می سپرد.

تا چشم کار می کرد غرور از خدا بی خبری از دیوارهای ظلمت زده کاخ های بلند پادشاهان ایران و روم بالا می رفت و بلندای زمین همیشه شرمسار دل های یکتاپرستان بود.

تا چشم کار می کرد فراموشی خون دل خوردن های مردان خدا و پهن تر کردن چادر سیاهی بر صفحات نور فرستادگان الهی و پنبه کردن رشته ها و خشکاندن ریشه های انسانیت بود.

و تا چشم کار می کرد و گوش توان شنیدن داشت، خاموشی چراغ دل ها بود و پژواک گوش آزار ناقوس بی خبری و بی خردی دوران ها و قهقهه زیاده خواهی و دل خراش تر شدن حکومت جور بر تاریک خانه دل های مردمان دل از خدا بریده و پابرهنگان پهنه انسانیت و گیرآفتادگان در گودال های جهل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبعث؛ فصل شکفتن جان و گاه طلوع وحدت

مبعث؛ فصل شکفتن جان و گاه طلوع وحدت