مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-18اقتصادي

افزایش 50 درصدی جابجایی مسافر در سال جاری


مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به اینکه استقبال مسافران در سال جاری نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است، گفت: آنچه باعث می شود کیفیت راه آهن شمال به خطر بی افتد ورود به حریم راه آهن در ساخت و ساز، - جاده سازی، نقل و انتقالات لوله آب و گاز در حریم 17 متر است.

رحمان معصومی در گفت‎وگو با ایسنا با اعلام اینکه از سال 1398 کلید برقی سازی راه آهن از اینچه برون به گرمسار زده شد و در حال انعقاد قرار داد با روسیه هستیم، اظهار کرد: با اجرای این پروژه نیاز است حریم راه آهن حفظ شود تا دکل های برق و سایر موارد دیگر در آن نصب شود.

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا داریم تا در حفظ حریم راه آهن بکوشند، افزود: عواملی که باعث توسعه و کیفیت راه آهن در جابجای مسافر و حمل بار می شود شامل مصرف سوخت کمتر، کاهش ایجاد آلودگی صوتی و هوا و همچنین حمل بار با حجم زیاد و ایمنی بیشتر نسبت به حمل و نقل جاده ای است.

وی به قدمت راه آهن شمال و راه ریلی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: با توجه به رانش های زمین در کیلومتر 257 بین ورسک و سرخ آباد حدود 30 میلیون تومان اعتبار جذب و در حال عقد قرارداد هستیم تا این مشکل برطرف شود.

مدیرکل راه آهن شمال، ساخت شاسی فلزی در ایستگاه ورسک را از دیگر طرح های این اداره کل دانست و گفت: نصب شاسی فلزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی جابجایی مسافر در سال جاری

افزایش 50 درصدی جابجایی مسافر در سال جاری