مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-18اجتماعي

اعزام 320 دانش آموز چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: 320 نفر از دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در قالب اردوی راهیان نور عازم کربلای ایران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) هوشنگ جمشیدی صبح امروز در حاشیه آغاز اردوهای راهیان نور، گفت: کاروان های زائران کربلای جنوب و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس امروز از استان اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: با همکاری آموزش و پرورش استان، بعد از ایام کرونا اولین کاروان زائران سرزمین نور متشکل از 320 نفر از دانش آموزان استان به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب غرب کشور (خوزستان) اعزام شدند.

 وی بیان کرد: این دانش آموزان در طول سفر از مناطق مختلف دهلاویه، هویزه و مناطق اروند بازدید می کنند و پس از چهار روز به استان بازمی گردند.

 حسین امیریان، مدیر کل اداره آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه اعزام دانش آموزان به اروی راهیان نور، اظهار داشت: این اردوی زیارتی زمینه ای برای آشنایی نسل جوان با کربلای ایران و سرزمینی است که خون فرزندانمان بر خاک گرم آن ریخته شد، این برنامه ها زمینه ای برای رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان و آشنایی آنان با سیره شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 320 دانش آموز چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور

اعزام 320 دانش آموز چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور