مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-18اقتصادي

مرغ و میوه مورد نیاز شب عید مردم استان سمنان تامین شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مرغ و میوه مورد نیاز شب عید مردم استان تامین شده است، گفت: 300 تن سیب و پرتغال برای شب عید و ماه رمضان خریداری شد.

- محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه مرغ و میوه شب عید مورد نیاز مردم استان سمنان تأمین شده است، تاکید کرد: 300 تن میوه شامل سیب و پرتغال برای مصرف مورد نیاز مردم در شب عید و همچنین ماه رمضان خریداری و انبار شده و در فرصت مقتضی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه 200 تن پرتغال و 100 تن سیب درختی برای مصرف مردم استان سمنان خریداری شده است، ابراز کرد: همانطور که در ستاد تنظیم بازار نیز تاکید شد، عمده سیب مورد نیاز مردم استان از درون استان سمنان و بهره برداران بومی خریداری شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً 300 تن میوه شامل سیب و پرتغال خریداری و نیاز استان تأمین شده است، تاکید داشت: مردم نگرانی از بابت خرید اقلام مورد نیازشان نداشته باشند.

قاسمی با بیان اینکه در زمینه مرغ مشکلی نخواهیم داشت چرا که جوجه ریزی از دیماه افزایش یافته است، ابراز کرد: دو و نیم میلیون قطعه جوجه ریزی تنها در دی ماه سال جاری صورت گرفته که به خوبی نیاز استان سمنان را پاسخ خواهد داد و حتی به استان های دیگر به خصوص پایتخت هم ارسال خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ و میوه مورد نیاز شب عید مردم استان سمنان تامین شد

مرغ و میوه مورد نیاز شب عید مردم استان سمنان تامین شد