مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-18اقتصادي

رشد 400 درصدی برگزاری دوره های آموزشی جامعه کارگری سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از افزایش برگزاری دوره های آموزشی برای کارگران و کارفرمایان در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از افزایش برگزاری دوره های آموزشی برای کارگران و کارفرمایان در این استان خبر داد.

حامد آرامش در گفت وگو با ایسنا افزود: تا پایان دی ماه امسال، حدود 27 هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت کار در استان برای کارگران و کارفرمایان توسط بازرسان کار و مجریان مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار برگزار شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ارائه آموزش ها رشدی معادل 401 درصد را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: ایمنی و بهداشت محیط کار از مهم ترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید بدان توجه کند و غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: آموزش های ایمنی و بهداشت کار نقش مهم و موثری در در ارتقای فرهنگ ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار دارد، بنابراین ارائه این آموزش ها بطور ویژه در دستور کار اداره بازرسی کار این اداره کل قرار دارد.

آرامش گفت: متقاضیان آموزش ایمنی، می توانند با مراجعه به سامانه جامع روابط کار، زیر سامانه کاردان، قسمت تقویم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 400 درصدی برگزاری دوره های آموزشی جامعه کارگری سیستان و بلوچستان

رشد 400 درصدی برگزاری دوره های آموزشی جامعه کارگری سیستان و بلوچستان