مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-18سياسي

آغاز رسالت جهانی پیامبر اعظم(ص)/انقلابی بی بدیل برای سعادت بشریت


بعثت رسول اکرم(ص) انقلابی بی بدیل برای بشریت و از حساس ترین فرازهای تاریخ ادیان و آغاز مسیر هدایت جهانیان است.

- کرمانشاه- بعثت رسول اکرم(ص) انقلابی بی بدیل برای بشریت و از حساس ترین فرازهای تاریخ ادیان و آغاز مسیر هدایت جهانیان است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- چهل سال از عمر پربرکت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) می گذشت و در اجتماع لجام گسیخته عصر جاهلیت که آثار تمدن و انسانیت در آن به چشم نمی خورد اوضاع اسفناک آن زمان، روح لطیف و بزرگ محمد (ص) را می آزرد و مجبور بود برای عبادت و آرامش روحش به کوه حرا برود و در همان جا بود که فرشته وحی بر او پدیدار شد و گفت: اقرأ باسم ربک الذی خلق و قرآن، بر قلب مبارک پیامبر نازل شد و کلام الهی بر روح و جان رسول مهربانی ها، تجلی رحمت شد.

محمد مصطفی (ص) مردی از تبار ابراهیم نبی به پیامبری مبعوث شد تا مأمور شود که بت پرستی را از زمین بردارد و پیام وحی را به مردم برساند و به مقام عالی نبوت و خاتمیت رسید تا شعار توحید و وحدانیت الهی در فضای تاریک مکه طنین انداز شود و رسالت اصلاح و هدایت جهانی خویش را آغاز کند.

با بعثت حضرت محمد (ص) چشمه صاف و زلال اسلام ظاهر شد و رفته رفته بر ژرفای آموزه های انسان ساز آن افزوده شد و سرانجام به رودخانه و دریای عظیمی تبدیل شد که سرزمین های مختلف را آبیاری کرد و بشریت را سیراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسالت جهانی پیامبر اعظم(ص)/انقلابی بی بدیل برای سعادت بشریت

آغاز رسالت جهانی پیامبر اعظم(ص)/انقلابی بی بدیل برای سعادت بشریت