مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-18اقتصادي

مناطق کم برخوردار شهر زنجان در اولویت دریافت خدمات هستند


مناطق کمتر برخوردار شهر اولویت بندی شده و در حال ساماندهی هستند و در اولویت دریافت خدمات هستند.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: مناطق کمتر برخوردار شهر اولویت بندی شده و در حال ساماندهی هستند و در اولویت دریافت خدمات هستند.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (29 بهمن ماه) در جلسه مجمع هم اندیشی شهرداران شمال غرب و رؤسای شوراهای اسلامی شهر، با بیان اینکه پروژه سبزه میدان یک پروژه چهار دهه ای است، اظهار کرد: فاز جنوبی این پروژه که مهم ترین فاز آن محسوب می شود، آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه از پروژه های کوچک دیگر می توان به پروژه ایستگاه آتش نشانی شهر زنجان اشاره کرد، افزود: با بهره برداری از ایستگاه های آتش نشانی که در حال اتمام است زنجان شهری ایمنی از لحاظ تعداد ایستگاه های آتش نشانی می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از پروژه های جدیدی که در شهر زنجان تعریف شده آسفالت معابر است، اضافه کرد: با آسفالت ریزی 160 هزار تنی و گسترده ای که انجام شد تقریبا بیشتر معابر دارای مشکل شهر زنجان، ترمیم شد.

وی به بیان اینکه کف سازی معابر مرکزی شهر زنجان نیز انجام شد، ادامه داد: مشکلاتی در این حوزه در قسمت اصلی بازار زنجان وجود داشت که بیش از چهار دهه به صورت دست نخورده باقی مانده بود که برای رفع این معضل با توجه به مطالبات و حساسیتی که داشت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق کم برخوردار شهر زنجان در اولویت دریافت خدمات هستند

مناطق کم برخوردار شهر زنجان در اولویت دریافت خدمات هستند