مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-18سياسي

افتتاح «مدرسه حج» خادمین فرهنگی اهل سنت خراسان رضوی


همزمان با شب بعثت پیامبر اسلام (ص) اولین مدرسه حج خادمین فرهنگی اهل سنت خراسان رضوی در مدرسه دینی احمدیه تربت جام افتتاح شد.

- تربت جام - همزمان با شب بعثت پیامبر اسلام (ص) اولین مدرسه حج خادمین فرهنگی اهل سنت خراسان رضوی در مدرسه دینی احمدیه تربت جام افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خراسان رضوی، امامان جمعه اهل سنت تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد و خراسان جنوبی، روحانیون کاروان های اهل سنت خراسان های رضوی و جنوبی به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در مراسم افتتاحیه هفتمین مدرسه حج کشور، اظهار کرد: بعثت در مکه مکرمه رخ داد و چراغی که پیامبر اسلام (ص) در مکه روشن کرد، امروز در مدرسه حج تربت جام روشن است؛ روحیه خوب شیعه و سنی در این شهر و کشور روح مبارک پیامبر اسلام (ص) را شاد می کند.

مدرسه حج ضرورتی اجتناب ناپذیر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: مدرسه حج یک ضرورت و نیاز اجتناب ناپذیر است، خواهران و برادرانی که مستطیع می شوند، باید حج را به جا آورند و جامعه روحانیت باید آنان را هدایت کند؛ امروز جامعه عوض شده و سفر حج نیز تغییر کرده است، قبل از انقلاب اندکی بیش از 10 هزار نفر به حج می رفتند ولی امروز 16 سال است که یک میلیون و پنجاه هزار نفر در نوبت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح «مدرسه حج» خادمین فرهنگی اهل سنت خراسان رضوی

افتتاح «مدرسه حج» خادمین فرهنگی اهل سنت خراسان رضوی