مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-18اقتصادي

تامین و ذخیره سازی میوه شب عید در خوزستان


مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید و ذخیره سازی میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: آمادگی کامل را برای توزیع و تامین میوه شب عید داریم.

- ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید و ذخیره سازی میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: آمادگی کامل را برای توزیع و تامین میوه شب عید داریم.

جمیل زرگانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تنظیم بازار میوه شب عید جلسه راهبری استانی با کلیه اعضا تشکیل و بر اجرای این طرح در استان تاکید و مصوب شد تا تعاون روستایی خوزستان آماده تامین و توزیع میوه شب عید باشد.

وی افزود: در همین راستا اتحادیه تعاون روستایی استان مقدار میوه مصوب را طبق دستورالعمل کمیته راهبری استان از استان های آذربایجان غربی و مازندران تأمین و در سردخانه های این اتحادیه ذخیره سازی کرد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: سیب قرمز و زرد از شهرستان اشنویه و پرتقال تامسون از شهرستان های ساری و قائمشهر در استان مازندران تامین شده است.

زرگانی ادامه داد: توزیع جغرافیایی هر سال بر اساس جمعیت استان انجام می شود و میوه از سوی تعاون روستایی در غرفه هایی که از سوی فرمانداری و شهرداری شهرستان ها تعیین می شود عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و ذخیره سازی میوه شب عید در خوزستان

تامین و ذخیره سازی میوه شب عید در خوزستان