مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 13:012023-02-18بين الملل

درماندگی رسانه های صهیونیستی: موجب خوشحالی دشمن شده ایم


رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن پرداختن به سخنرانی دبیرکل جنبش حزب الله لبنان و اشاره ایشان به تفرقه های داخلی اشغالگران، خاطرنشان کردند که وضعیت کنونی تل آویو موجب خوشحالی مقاومت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته رسانه های صهیونیست به تفرقه داخلی بین خودشان در سرزمین های اشغالی پرداخته و خاطرنشان کردند که دشمنان تل آویو روی گسست داخلی رژیم متمرکز شده و با خوشحالی به تحولات می نگرند.

طبق گزارش وبگاه اینترنتی شبکه المیادین ، تحلیلگر امور نظامی شبکه 12 رژیم صهیونیستی در صحبت از گسست داخلی، ضمن اشاره به افزایش روزافزون تنش ها بین اشغالگران خاطرنشان کرد: کسانی که به این موضوع توجه می کنند دشمنان ما هستند.

تحلیلگر صهیونیست در ادامه گفت: رییس ستاد ارتش، رییس شاباک و رییس موساد اسراییل به عنوان سه دستگاه امنیتی، در حال ساماندهی صفوف خود هستند و در واقع ارزیابی های خود از وضعیت این هفته در تل آویو را به اطلاع وزرای کابینه رسانده اند؛ آن ها چندین نکته را ارائه کرده اند تا وزرا احساس نگرانی کنند، که هنوز نگران اوضاع نشده اند! تحلیلگر شبکه 12 رژیم صهیونیستی افزود: آن ها به وزرای کابینه نتانیاهو گفته اند که دشمنان اسراییل او وضعیت پیش آمده خوشحال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درماندگی رسانه های صهیونیستی: موجب خوشحالی دشمن شده ایم

درماندگی رسانه های صهیونیستی: موجب خوشحالی دشمن شده ایم