مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 14:062023-02-18اجتماعي

وقتی جهادی ها دعای مستجابِ نیازمندان می شوند/ بارش مهربانی در دل برف


با صدای زنگ رد اشک گونه هایش را پاک کرد از آشپزخانه بیرون آمد و دوتا اتاق تو در تو را گذراند در آستانه در چوبی سبز رنگ ایستاد و با صدای لرزان گفت: - خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری؛ نرجس السادات موسوی شعله زیر اجاق خوراک پزی را کم کرد و با آستین لباسش بخار روی شیشه را پاک کرد.

بارش برف از دیروز عصر شروع شده بود اما این حجم از بارش برف بی سابقه بود یاد داشت که در 20 سال گذشته شهرشان چنین برفی را به خود دیده باشد، این برف را زمان جوانی اش دیده بود آن زمانی که حتی آب لوله کشی هم نداشتند و مجبور بودند از داخل برف کوچه ها تونل ایجاد کنند تا بتوانند گاوها را به سرچشمه ببرند و سیراب کنند.

حالا سال ها از آن روزها می گذشت و باز هم خدا در رحمتش را باز کرده بود و دانه های برف مثل پنبه های حلاجی شده در هوا تاب می خورد و روی زمین می نشست.

بچه ها داخل کوچه آدم برفی درست می کردند و صدای خنده شان گوش فلک را کر کرده بود با این قد و بالای کوچکشان کم مانده بود زیر برف گم بشوند.

در همهمه صدای خنده های بچه ها باز هم دلشوره ای عجیب سراسر وجودش را فراگرفت و کامش را تلخ کرد این برف تا شب همینطور ببارد سقف خانه خراب می شود.

ماه بیگم اجاقش کور بود و تنها در این خانه کوچک تیری زندگی می کرد، تمام دیوارهای کاهگلی این خانه را دو نفری بالا برده بودند و سقفی برای زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جهادی ها دعای مستجابِ نیازمندان می شوند/ بارش مهربانی در دل برف

وقتی جهادی ها دعای مستجابِ نیازمندان می شوند/ بارش مهربانی در دل برف