مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 14:372023-02-18اقتصادي

2 برابر شدن بودجه شهرداری زنجان / همه اهداف شهرداری در سال جاری محقق شد


شهردار زنجان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری در حوزه های مختلف گفت: همه اهداف شهرداری در سال جاری محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه مجمع هم اندیشی شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر  کلان شهرهای شمال غرب با اشاره به اهداف برگزاری این مجمع اظهار کرد: نشست مشورتی کلانشهرهای شمال غرب کشور پیش جلسه ای برای مجمع مشورتی کلان شهرهای کل کشور است و می توانیم با احصای ظرفیت های این چهار استان بهره وری را افزایش دهیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه اولویت کاری شهرداری زنجان اتمام پروژه های نیمه کاره بود اظهار کرد: امروز تمام اهداف تعیین شده برای سال 1401 محقق شده است.

وی بابیان اشاره به اینکه بودجه یک هزار و 830 میلیارد تومانی شهرداری زنجان با افزایش دو برابری به میزان 2 هزار و 700  میلیارد تومان تاکید کرد: مطالبات شهروندان امروز در حد چاله های سطح خیابان نیست و این امر حاصل رضایتمندی و اعتماد به شهرداری شده است.

فیروز فر با بیان اینکه پروژه سبزه میدان یک پروژه چهار دهه ای است، اظهار کرد: فاز جنوبی این پروژه که مهم ترین فاز آن محسوب می شود آماده بهره برداری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه از پروژه های دیگر می توان به پروژه ایستگاه آتش نشانی شهر زنحان اشاره کرد، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 برابر شدن بودجه شهرداری زنجان / همه اهداف شهرداری در سال جاری محقق شد

2 برابر شدن بودجه شهرداری زنجان / همه اهداف شهرداری در سال جاری محقق شد