مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-18سياسي

مسئله حضرت ابوطالب برای ائمه (ع) مسئله ای عقیدتی و حیاتی است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله ابوطالب (ع) برای ائمه (ع) مسئله ای عقیدتی و حیاتی است و ما شیعیان باید این عقیده را با صدایی رسا فریاد بزنیم و بر آن مصمم باشیم.

- اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله ابوطالب (ع) برای ائمه (ع) مسئله ای عقیدتی و حیاتی است و ما شیعیان باید این عقیده را با صدایی رسا فریاد بزنیم و بر آن مصمم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری ظهر امروز یکشنبه در همایش مؤمن قریش به مناسبت سالروز وفات حضرت ابوطالب (ع) ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ابوطالب (ع) اظهار کرد: مسئله ابوطالب (ع) برای ائمه اطهار (علیهم السلام) مسئله ای عقیدتی، حیاتی و غیر حاشیه ای است و ما شیعیان باید این عقیده را با صدایی رسا فریاد بزنیم و بر آن مصمم باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با وجود دلایل عقلی که ثابت می کند غیر ممکن است که حضرت ابوطالب (ع) ایمان نداشته باشد، گفت: دلیل اول این است که ابوطالب (ع) بزرگ خاندان و رییس مکه بودند و معروف است که آدم ها برای رسیدن به قدرت، حاضر هستند همه چیز را فدا کنند ولی ابوطالب (ع) برای حفاظت از پیامبر اکرم (ص) و دین اسلام، همه چیز را فدا کرد و از قدرت خود دست کشید، پس از لحاظ عقلی غیر ممکن است شخصی بدون ایمان، چنین فداکاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله حضرت ابوطالب برای ائمه (ع) مسئله ای عقیدتی و حیاتی است

مسئله حضرت ابوطالب برای ائمه (ع) مسئله ای عقیدتی و حیاتی است