مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-18فرهنگي

یک خسته نباشید بزرگ برای سلاح ایرانی


مجموعه مستند «سلاح ایرانی» تولید جدید شبکه مستند روایتی متفاوت از ساخت سلاح و تجهیزات نظامی در داخل کشور از امشب پخش می شود.

- مجموعه مستند سلاح ایرانی تولید جدید شبکه مستند روایتی متفاوت از ساخت سلاح و تجهیزات نظامی در داخل کشور از امشب پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه سلاح ایرانی به تهیه کنندگی داود مرادیان از شنبه ـ 29 بهمن ماه ـ ساعت 20 به روی آنتن می رود.

تهیه کننده این مجموعه مستند در توضیح آن گفته است: سلاح ایرانی یک مجموعه مستند 15 قسمتی است که هم اکنون پنج قسمت آن بعد از دو سال آماده شده است.

همین اتفاق نشان می دهد که محدودیت های زیادی برای ساخت این اثر داشتیم به ویژه آنکه در چند ماه اخیر تنش های زیادی در منطقه بود و به همین دلیل محدودیت ها روز به روز بیشتر هم می شد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت این مستند اظهار کرد: پیشرفت نظامی زمانی اتفاق می افتد که از نظر تکنولوژیکی در لبه های جهانی حرکت کنید تا بتوانید چیزی در مقیاس مقابله جهانی بسازید.

به همین دلیل سراغ این موضوع رفتیم و سعی کردیم به مخاطب نشان بدهیم که بومی سازی سلاح بسیار مهم تر از خرید آن از کشورهای دیگر است، چرا که تاکتیک هایی که براساس سلاح بومی شکل می گیرد بسیار کارآمدتر از تاکتیک هایی است که با خرید سلاح های خارجی میتوان به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خسته نباشید بزرگ برای سلاح ایرانی

یک خسته نباشید بزرگ برای سلاح ایرانی