مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-18بين الملل

آمریکا رسما روسیه را به «جنایت علیه بشریت» در اوکراین متهم کرد


معاون رییس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) در کنفرانس امنیتی مونیخ مدعی شد که روسیه در اوکراین مرتکب «جنایات علیه بشریت» شده است؛ این جدیدترین رویکرد در تلاش غرب برای پاسخگو کردن مسکو بابت جنگ اوکراین است.

- آمریکا رسما روسیه را به جنایت علیه بشریت در اوکراین متهم کرد معاون رییس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) در کنفرانس امنیتی مونیخ مدعی شد که روسیه در اوکراین مرتکب جنایات علیه بشریت شده است؛ این جدیدترین رویکرد در تلاش غرب برای پاسخگو کردن مسکو بابت جنگ اوکراین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت پولیتیکو، کامالا هریس معاون رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود گفت که روسیه مسئول حمله گسترده و سیستماتیک علیه جمعیت غیرنظامی اوکراین است و به شواهدی از جمله قتل هایی به سبک اعدام، تجاوز، شکنجه و اخراج که گاه علیه کودکان انجام می شود استناد کرد.

براساس این گزارش، روسیه نه تنها مرتکب جنایات جنگی شده، همانطور که دولت آمریکا به طور رسمی در ماه مارس نتیجه گرفت، بلکه اقدامات غیرقانونی علیه غیرنظامی ها هم انجام داده است.

معاون رییس جمهوری آمریکا در اجلاس آلمان با اشاره به تصاویری از اجساد در خیابان های بوچا و تعرض جنسی به دختر بچه ای چهار ساله به دست یک سرباز روس گفت: اقدامات آنها حمله به ارزش های مشترک ما، حمله به بشریت مشترک ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا رسما روسیه را به «جنایت علیه بشریت» در اوکراین متهم کرد

آمریکا رسما روسیه را به «جنایت علیه بشریت» در اوکراین متهم کرد