مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 16:142023-02-18سياسي

رونق گردشگری، شهرداری ها را به سمت اقتصاد پایدار سوق می دهد


رونق گردشگری، شهرداری ها را به سمت اقتصاد پایدار سوق می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان های شمال غرب کشور با اشاره به نقش تاثیرگذار گردشگری در اقتصاد کشور اظهار کرد: قطعا اگر این موضوع محقق شود؛ شهرداری ها هم به اقتصاد پایدار خواهند رسید.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با مقایسه شهرهایی همچون شیراز و مشهد و اصفهان با سایر شهرها گفت: در اصفهان زیرساخت گردشگری وجود دارد، پس ما نیز به این سمت برویم.

وی با تأکید بر هم افزایی بین مسوولین گردشگری و مسوولین شهری و چاره اندیشی در این حوزه بیان کرد: باید یک بسته ویژه نوروز در این بخش تهیه کنیم.

وی اعمال تخفیف از مجموعه های گردشگری و ارائه کاتالوگ های مشترک در ورودی شهرها را از طرح های ویژه برای این امر یاد کرد و گفت:  با تعریف بسته نوروزی می توان مشکلات گردشگر را به حداقل رساند.

لازم به ذکر است، مجمع مشورتی مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان های شمال غرب کشور با هدف احصای ظرفیت های و همفکری چهار شهر حاضر در مجمع برای آمادگی در مواقع بحران و تعیین مناطق معین استان های 4 گانه در مواقع بحران، بررسی استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در موضوع خرید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری، شهرداری ها را به سمت اقتصاد پایدار سوق می دهد

رونق گردشگری، شهرداری ها را به سمت اقتصاد پایدار سوق می دهد