مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-18اجتماعي

خانم معلم قائمشهری برکنار نشده بود که بازگشت به کار شود


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار کلیپی با محتوای نامناسب گفت: این خانم معلم از کار برکنار نشده بود که مجدد به کار دعوت شود و فردا در محل کار خود حاضر خواهد بود و همکاری با وی ادامه دارد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار کلیپی با محتوای نامناسب گفت: این خانم معلم از کار برکنار نشده بود که مجدد به کار دعوت شود و فردا در محل کار خود حاضر خواهد بود و همکاری با وی ادامه دارد.

حسین کمالی پاشاکلایی در گفت وگو با ایسنا با تشریح کامل آنچه طی این مدت اتفاق افتاده اظهار کرد: مستحضر هستید این موضوعی که اخیرا رخ داد، مطابق آنچه نبود که در رسانه ها به آن اشاره و پرداخته شد.

این خانم معلم تا روز چهارشنبه در محل کار حضور داشتند و پنجشنبه و شنبه نیز که تعطیل بود و فردا به محل کار خود می رود و فضای رسانه ای این موضوع را به شیوه خود منعکس کردند.

کمالی پاشاکلایی، افزود: به محض انتشار این کلیپ با محتوای نامناسب در فضای رسانه ای، آموزش پرورش مطلب را بررسی کرد و واحدهای نظارتی تصمیم گرفتند که مانع ادامه همکاری این معلم شوند، در چنین مواردی روال به این شکل است که مراتب باید طی نامه ای به معلم ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم معلم قائمشهری برکنار نشده بود که بازگشت به کار شود

خانم معلم قائمشهری برکنار نشده بود که بازگشت به کار شود