مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-18بين الملل

آیا نیکی هیلی مهره بازی ترامپ است؟


هیلی بر سر تسخیر کاخ سفید و پیروزی در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان، می تواند حکم یک آدرس غلط برای مخاطبان را داشته و در نهایت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز ـ : با ورود به سال 2023 میلادی، سیاست مداران بیشتری در آمریکا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 ابراز تمایل می کنند.

در اردوگاه دموکرات ها، جو بایدن هنوز انصراف خود را از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آتی اعلام نکرده و حتی در مواردی از تمایل خود مبنی بر تکمیل هشت ساله دوران ریاست خود خبر داده است.

مطابق قوانین انتخاباتی آمریکا، رییس جمهور مستقر در این کشور می تواند به صورت خودکار توسط حزب متبوعش بدون برگزاری رقابت های درون حزبی، نامزد انتخابات نهایی ریاست جمهوری شود اما این قاعده در خصوص حزب رقیب جاری نیست.

اکنون دونالد ترامپ یا هر یک از جمهوری خواهانی که قصد ورود به رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آتی را داشته باشند، باید خود را نامزد انتخابات درون حزبی نموده و در صورت پیروزی در این رقابت، برای رقابت با بایدن آماده شوند.

یکی از اخبار مهم انتخاباتی جمهوری خواهان طی روزهای اخیر، ورود نیکی هیلی سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد به رقابت های انتخابات درون حزبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نیکی هیلی مهره بازی ترامپ است؟

آیا نیکی هیلی مهره بازی ترامپ است؟