مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-18اقتصادي

تأمین خوراک آبزیان در بوشهر از طریق «فرادانه»


مدیر بهره برداریگروه صنعتی «فرادانه» گفت: امسال یک هزار و 200 میلیارد تومان در استان بوشهر عرضه خوراک حوزه آبزی پروری داشته ایم به طوری که حدود 40 هزار تن خوراک حوزه آبزی پروری این استان توسط فرادانه تامین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی رضوی مدیر بهره برداری گروه صنعتی فرادانه شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مجموعه فرادانه با هدف تامین خوراک حوزه آبزی پروری، کار خود را از سال 1389 به استان بوشهر توسعه داد.

مدیر بهره برداری گروه صنعتی فرادانه افزود: ما در استان بوشهر ابتدا با تعداد محدودی پرورش دهنده ماهی و میگو کار خود را شروع کردیم و پس از آنکه، آبزی پرورها بازخورد خوب کیفی و کمی فرادانه را مشاهده کردند و تعامل مناسب این مجموعه با طرف دیگر قرارداد را دیدند، کم کم تعداد درخواست به همکاری ها در این استان افزایش یافت به طوری که اکنون ما با 400 آبزی پرور در استان بوشهر همکاری داریم .

وی با اشاره به اینکه امسال حدود 40 هزار تن خوراک حوزه آبزی پروری در استان بوشهر را تامین کرده ایم، اعلام کرد: امسال 40 درصد فروش ما به دلیل استقبال از کیفیت محصولات، در استان بوشهر انجام شده است.

این مقام مذکور ادامه داد: برای آینده فرادانه در این استان ما دو هدف گذاری داریم؛ یکی از این اهداف توسعه بخش فروش باتوجه به ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین خوراک آبزیان در بوشهر از طریق «فرادانه»

تأمین خوراک آبزیان در بوشهر از طریق «فرادانه»