مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-18ورزشي

اولین دوره مسابقات کشوری سافاری «با مختصات» در منطقه آزاد ماکو برگزار شد


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو  گفت: اولین دوره مسابقات کشوری سافاری «با مختصات» در منطقه آزاد ماکو در قالب جشنواره زمستانی برگزار شد.

- اولین دوره مسابقات کشوری سافاری با مختصات در منطقه آزاد ماکو برگزار شد ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو  گفت: اولین دوره مسابقات کشوری سافاری با مختصات در منطقه آزاد ماکو در قالب جشنواره زمستانی برگزار شد.

بهنام امیربان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این مسابقات صبح روز شنبه از کاخ سردار ماکو آغاز شد، افزود: در این دوره از مسابقات سافاری تعداد 200 ورزشکار از استان های مختلف کشور از جمله استان های قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، زنجان،، کردستان، خوزستان، لرستان شرکت داشتند که در نهایت از 10 نفر اول تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات که جزویی از برنامه های جشنواره زمستانی بود در راستای معرفی ظرفیت ها و جاذبه های طبیعی و تاریخی منطقه آزاد ماکو در سطح ملی و رونق صنعت گردشگری در وسیعترین منطقه آزاد کشور انجام شد، اضافه کرد: ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده ها، آمادگی برای برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی دیگر و میزبانی از گردشگران و مسافران از دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره مسابقات کشوری سافاری «با مختصات» در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

اولین دوره مسابقات کشوری سافاری «با مختصات» در منطقه آزاد ماکو برگزار شد