مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-18بين الملل

«ایران اینترنشنال» از لندن به واشنگتن کوچ کرد


شبکه سعودی ایران اینترنشنال در حالی پایان مفتضحانه فعالیت های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است که پایه های فعالیت این شبکه از سه سال پیش درپی شکایت رسمی ایران به «آفکام» و افشای نقش پول های رژیم سعودی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این شبکه سعودی روز شنبه با انتشار خبری در تارنمای خود ادعا کرد که برای حفظ امنیت روزنامه نگاران و همکاران خود، پخش برنامه های این شبکه را از شامگاه جمعه از لندن متوقف و همه بولتن های خبری 24 ساعته خود را به واشنگتن منتقل کرد.

ایران اینترنشنال مدعی شد: این تصمیم در پی دریافت هشدارهایی صورت گرفت که پلیس متروپولیتن لندن، درباره وجود تهدیدهای جدی و فوری نسبت به امنیت روزنامه نگاران ایرانی شاغل در این رسانه، به مدیران ایران اینترنشنال منتقل کرده است.

این شبکه، آخرین مورد از تهدیدها علیه ایران اینترنشنال را به یک تبعه اتریشی به نام محمد حسین دوتایف نسبت داده که روز شنبه 22 بهمن از سوی پلیس ضد تروریسم بریتانیا بازداشت شده است سپس بدون ارائه هیچ مدرکی مدعی شده است که مقام های جمهوری اسلامی تاکنون بارها ایران اینترنشنال و کارکنان آن را تهدید کرده اند و این مساله در ماه های اخیر افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران اینترنشنال» از لندن به واشنگتن کوچ کرد

«ایران اینترنشنال» از لندن به واشنگتن کوچ کرد