مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-18اجتماعي

ترافیکی فوق سنگین در محور کندوان


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی فوق سنگین در محور کندوان، گفت: اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان هنوز اجرا نشد.

- یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به ترافیک فوق سنگین در محور کندوان، اظهار کرد: درحال حاضر در حدفاصل مرزن اباد تا طویر شاهد ترافیک حدود 3 تا 4 کیلومتری و در مسیر پل زنگوله تا تونل کندوان نیز شاهد ترافیک حدود سه کیلومتری هستیم.

وی افزود: همچنین در مسیر شمال به جنوب محدوده محدوده چلاو، بایجان، شهان دشت و اب اسک محور هراز شاهد ترافیکی پرحجم و در محدوده شهری زیراب و پل سفید محور پل سفید هم شاهد ترافیکی پرحجم هستیم.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال همچنان تداوم دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان تاب با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت 24 امشب از محور هراز، بیان کرد: اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان هنوز اجرا نشده و درصورت اعلام در دستور کار پلیس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیکی فوق سنگین در محور کندوان

ترافیکی فوق سنگین در محور کندوان