مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-18سياسي

خوزستانی ها مبعث رسول مهربانی ها را جشن گرفتند/شادی همشهریان سردار هور در عید رسالت


همزمان با فرا رسیدن مبعث خاتم الانبیاء والمرسلین حضرت محمد(ص) جشن های گوناگونی در سراسر خوزستان با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار این استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتم ماه رجب المرجب سالروز مبعث پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمدمصطفی(ص) جشن و شادی در نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی راد برگزار شد.

محافل شادی و سرور به مناسبت عید مبعث حضرت محمدامین(ص) در اهواز زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی نیز برگزار شد که اهالی این شهر نیز در این روز گرامی و عزیز به شادی و سرور پرداختند.

جمعی از مردم اهواز دیار سردار هور با حضور در مسجد شهدا کوی ابوذر(حصیرآباد) همزمان با عید مبعث به شادی و سرور پرداختند و مدیحه سرایان نیز در جمع همشهریان شهید هاشم چلداوی، دانشجوی شهید عبدالامیر شاکور، شهید محمود قزلباش، شهید علیرضا جانگران نژاد و سرباز شهید ناصر مخیوری به شعرخوانی پرداختند.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث و به پیامبری رسیدن حضرت محمدمصطفی(ص) با حضور قشرهای مختلف مردم جشن و سرور در مسجد آل محمد(ص) فاز دو پادادشهر برگزار شد در خیابان اصلی کارون کوی ابوذر نیز همزمان با روز بیست و هفتم ماه رجب و مبعوث شدن حضرت محمدامین(س) نیز با حضور قشرهای مختلف مردم جشنی برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها مبعث رسول مهربانی ها را جشن گرفتند/شادی همشهریان سردار هور در عید رسالت

خوزستانی ها مبعث رسول مهربانی ها را جشن گرفتند/شادی همشهریان سردار هور در عید رسالت