مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 21:262023-02-18اقتصادي

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی گیلان/ افزایش 46 درصدی ورود خودرو


رییس پلیس راه گیلان، از ورود بالغ بر 127 هزار دستگاه خودرو به استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 46 درصدی ورود به استان هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان، از ورود بالغ بر 127 هزار دستگاه خودرو به استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 46 درصدی ورود به استان هستیم.

سرهنگ جاور صفاری، با اشاره به وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: علیرغم پایان تعطیلات و بازگشت مسافران، در حال حاضر ترافیک در محورهای خروجی استان روان است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور سراوان - امامزاده هاشم پر تراکم اما روان است، افزود: در محور لنگرود - آستانه اشرفیه محدوده کمربندی شاهد ترافیک روان هستیم؛ ترافیک در محور انزلی به رشت نیز نیمه سنگین اما روان است.

رییس پلیس راه گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، از ورود بالغ بر 127 هزار دستگاه خودرو به استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 40 هزار دستگاه خودرو بیشتر وارد استان شدند و شاهد رشد 46 درصدی ورودی هستیم.

صفاری از رانندگان خواست در هنگام بازگشت عجله و شتاب نداشته باشند و خاطرنشان کرد: برای تسهیل در خروج خودروها در دو محور رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس محدودیت ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی گیلان/ افزایش 46 درصدی ورود خودرو

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی گیلان/ افزایش 46 درصدی ورود خودرو