مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-18ورزشي

دوری قدوس از فوتبال یکماهه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در فهرست نفرات خود دارد، - هافبک ایرانی برنتفورد مثل تمام مسابقات لیگ جزیره در ترکیب امروز برابر کریستال پالاس حضور ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در ادامه بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در فهرست نفرات خود دارد، از ساعت 18:30 امروز به مصاف تیم رده دوازدهمی کریستال پالاس خواهد رفت.

سامان قدوس که در دیدار هفته گذشته مقابل آرسنال صدرنشین جزو فهرست برنتفورد قرار نگرفته بود، در مسابقه امروز برابر کریستال پالاس هم در لیست بازیکنان تیمش دیده نمی شود تا علاوه بر غیبت در ترکیب تمام بازی های این فصل لیگ جزیره، حالا از حضور تعویضی در مسابقات هم فاصله بگیرد! هافبک ایرانی برنتفورد که در فصل 23-2022 لیگ برتر 9 بار به عنوان یار جانشین به زمین رفته و هنوز فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیمش را به دست نیاورده، آخرین بازی خود را یک ماه قبل با حضور 90 دقیقه ای در دیدار مرحله سوم جام حذفی انگلیس مقابل وستهم انجام داده بود.

سامان قدوس پس از دیدار حذفی مقابل وستهم، در سه مسابقه پیاپی برابر بورنموث، لیدز یونایتد و ساوتهمپتون به طور کامل نیمکت نشین بود و حتی به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری قدوس از فوتبال یکماهه شد

دوری قدوس از فوتبال یکماهه شد