مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-19پزشكي

ساخت بیمارستان 540 تختخوابی از اولویت های کرمانشاه است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به قطب درمانی استان در غرب کشور، گفت: ساخت بیمارستان 540 تختخوابی از اولویت های کرمانشاه برای پاسخگویی به نیاز بیماران است.

- قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جریان سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه در تابستان امسال مصوبات بسیار خوبی برای حوزه بهداشت و درمان استان در نظر گرفته شد به صورتی پروژه های درمانی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در مصوبات سفر قرار گرفتند.

وی افزود: بیش از 200 پروژه دانشگاه علوم پزشکی در مصوبات سفر قرار گرفت که یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آنها اختصاص یافت و بیشتر این پروژه ها که عمدتاً نیمه فعال بودند مجدد فعال شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تنها پروژه مهمی که در سفر رییس جمهور جز مصوبات سفر قرار نگرفت پروژه بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه بود که علت آن پیشرفت فیزیکی اندک پروژه بود.

محمدی با اینکه احداث و راه اندازی بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه نیاز مردم استان است، بیان کرد: این پروژه از سال 96 آغاز شده اما دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده به صورتی که تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنین سرمایه گذاری نیز ندارد و استاندار کرمانشاه نیز پیگیر جذب سرمایه گذار و تأسیس آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان 540 تختخوابی از اولویت های کرمانشاه است

ساخت بیمارستان 540 تختخوابی از اولویت های کرمانشاه است