مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-19سياسي

75 مرکز نیکوکاری تخصصی در استان سمنان فعالیت می کنند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از فعالیت 75 مرکز نیکوکاری تخصصی در استان خبر داد و گفت: بیشترین این مراکز با 34 مورد در شاهرود فعالیت می کنند.

- محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فعالیت 161 مرکز نیکوکاری در استان سمنان، خاطرنشان کرد: از مجموع کل مراکز نیکوکاری، 75 مرکز به صورت تخصصی در استان مشغول به امور مرتبط با نیازمندان و خدمات به اقشار ناتوان جامعه هستند.

وی با بیان اینکه 20 مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان سمنان فعالیت دارد، افزود: در استان سمنان شاهد فعالیت 16 مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و 20 مرکز تخصصی زکات در کنار پنج مرکز تخصصی درمانی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه یک مرکز در حوزه تخصصی ازدواج و 13 مرکز تخصصی دیگر در استان مشغول خدمت به نیازمندان است، گفت: فعالیت مراکز نیکوکاری با محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محله در کمک به نیازمندان است و این مراکز نقش بسزایی در هم افزایی کمک های مردمی ایفا می کنند.

ذوالفقاری با بیان اینکه شناسایی فقرا و همچنین خیران و برقراری ارتباط بین این دو اصلی ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است، بیان کرد: مراکز نیکوکاری علاوه بر نیازسنجی نیازمندان باید توانمندی های هر محله را نیز شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 مرکز نیکوکاری تخصصی در استان سمنان فعالیت می کنند

75 مرکز نیکوکاری تخصصی در استان سمنان فعالیت می کنند