مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-19سياسي

فعالیت 161 مرکز نیکوکاری در استان سمنان


مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از آغاز به کار مرکز نیکوکاری احسان شهرستان شاهرود به بهانه مبعث حضرت رسول(س) خبر داد و گفت: با آغاز به کار این مرکز تازه تاسیس، - ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از آغاز به کار مرکز نیکوکاری احسان شهرستان شاهرود به بهانه مبعث حضرت رسول(س) خبر داد و گفت: با آغاز به کار این مرکز تازه تاسیس، تعداد مراکز نیکوکاری در شهرستان شاهرود به 34 مرکز رسید.

محمد حسین ذوالفقاری، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان 30 بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مراکز نیکوکاری در استان سمنان به 161 مرکز رسیده است.

وی به رویکرد تخصصی در مراکز نیکوکاری جدید در استان اشاره و خاطرنشان کرد: از مجموع مراکز نیکوکاری، 75 مرکزبه صورت تخصصی در استان مشغول خدمت به نیازمندان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان به فعالیت مراکز نیکوکاری در شهرستان های مختلف این استان پهناور اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 20 مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی، 16 مرکز نیکوکاری اشتغال، 20 مرکز تخصصی زکات، و پنج مرکز تخصصی درمانی در شهرستان های هشتگانه این استان به فعالیت می پردازند.

وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر این ها، یک مرکز در حوزه تخصصی ازدواج و 13 مرکز تخصصی دیگر در استان مشغول خدمت به نیازمندان درز سطح استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 161 مرکز نیکوکاری در استان سمنان

فعالیت 161 مرکز نیکوکاری در استان سمنان