مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:092023-02-19اجتماعي

استقرار جوی پایدار در آسمان مازندران تا پایان هفته


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه تا روز پنج شنبه شاهد استقرار جوی پایدار در آسمان مازندران هستیم، گفت: احتمال آتش سوزی از مخاطرات این سامانه گرم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با شکل گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی از روز گذشته شاهد افزایش دما در استان و وزش باد گرم نسبتا شدید و گاهی شدید در دامنه ها و ارتفاعات استان هستیم.

وی با بیان اینکه این وضعیت تا صبح پنج‏شنبه چهارم اسفند ادامه خواهد داشت، افزود: احتمال ریزش سنگ، سقوط بهمن، ذوب شدن برف و در جنگل های دامنه استان و افزایش احتمال آتش سوزی از مخاطرات این سامانه گرم محسوب می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: طی این مدت شاهد افزایش سه تا 6 درجه ای دمای هوا در آسمان مازندران هستیم.

اسدی در پایان بر رعایت احتیاط در تردد در محور های کوهستانی به ویژه محور هراز و کندوان، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی، اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و عرصه های جنگلی و رها کردن آن و سایر اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

پایان پیام/86034/غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار جوی پایدار در آسمان مازندران تا پایان هفته

استقرار جوی پایدار در آسمان مازندران تا پایان هفته