مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-19اقتصادي

50 درصد مبل سازان و فروشندگان ملایری در آستانه ورشکستگی


دبیر و سخنگوی شرکت تعاونی «تأمین نیاز استان همدان» گفت: بیش از 50 درصد مبل سازان و فروشندگان مبل به دلایلی چون بالا رفتن اجاره بهای مغازه ها، - ایسنا/همدان دبیر و سخنگوی شرکت تعاونی تأمین نیاز استان همدان گفت: بیش از 50 درصد مبل سازان و فروشندگان مبل به دلایلی چون بالا رفتن اجاره بهای مغازه ها، رشد قیمت مواد اولیه و کاهش قدرت خرید مردم در آستانه ورشکستگی هستند.

مهدی زهره وند در گفت وگو با ایسنا، یکی از راه های برون رفت از این وضعیت اسفناک را صادرات دانست و اظهار کرد: در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری در حال صادرات هستند و این منصفانه نیست در حالیکه می توان با نظارت بیشتر تولید مبل را افزایش داد و به تبع صادرات بیشتری را شامل حال این صنعت کرد.

زهره وند تقاضا کرد فکری به حال تولیدکننده شود تا بتواند محصول خود را صادر کند و تصریح کرد: چرا باید در شهری که حدود 10 هزار تولیدکننده و هنرمندانی دارد که بهترین کالا را عرضه می کنند، تنها تعدادی انگشت شماری صادرات دارند؟ وی با تأکید بر اینکه انجمن های تشکیل شده در راستای کمک به صادرات تاکنون هیچ اقدام مؤثری در این زمینه نداشته اند، از مسئولان درخواست کرد تا با حمایت از تولیدکنندگان این صنعت، صادرات را افزایش دهند و پای هیچ مافیا و واسطه ای در میان نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد مبل سازان و فروشندگان ملایری در آستانه ورشکستگی

50 درصد مبل سازان و فروشندگان ملایری در آستانه ورشکستگی