مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-19سياسي

نسخه بدون سرنشین هواپیمای قاهر سال آینده معرفی می شود


مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش اورهال هواپیماهای تجاری را به طور کامل در شرایط تحریم به دست آورده ایم و کاملاً بر این حوزه اشراف داریم.

- مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش اورهال هواپیماهای تجاری را به طور کامل در شرایط تحریم به دست آورده ایم و کاملاً بر این حوزه اشراف داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر افشین خواجه فر با حضور در برنامه صف اولبا بیان این که سازمان صنایع هوایی یکی از سازمان های وابسته به وزارت دفاع است که ماموریت های مختلفی در حوزه هواوفضا دارد درباره آخرین دستاوردهای صنایع هوایی وزارت دفاع اظهار کرد: ما شرکت های مختلفی داریم که در حوزه هواپیماهای جنگی و ترابری نظامی، هواپیماهای بدون سرنشین و سبک و موتور هواپیماها فعالیت می کنند.

سازمان صنایع هوایی در حوزه تجاری به ناوگان عمومی کشور نیز کمک می کند، ما در حوزه هواپیماهای تجاری به دلیل اینکه مشابه این هواپیماها را در ناوگان ترابری نظامی داریم از تسلط کاملی نسبت به این حوزه برخوردار هستیم.

در واقع ما از نظر تخصصی به این حوزه تسلط کامل داریم و هر آن چه که برای اورهال هواپیماهای ترابری تجاری انجام می دهیم با رعایت قوانین و تعاریف مخصوص به آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه بدون سرنشین هواپیمای قاهر سال آینده معرفی می شود

نسخه بدون سرنشین هواپیمای قاهر سال آینده معرفی می شود