مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-19سياسي

نشست تخصصی «باغستان سنتی قزوین، ظرفیتها و چالشها» برگزار می شود


چهارمین نشست از سلسله نشستهای تخصصی قزوین در مسیر تحول دانش بنیان با موضوع «باغستان سنتی قزوین، ظرفیتها و چالشها» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بنیاد نخبگان استان قزوین با همکاری معاونت امور اقتصادی استانداری، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و جهاد دانشگاهی،چهارمین نشست از سلسله نشستهای تخصصی قزوین در مسیر تحول دانش بنیان را با موضوع  باغستان سنتی قزوین، ظرفیتها و چالشها و با حضور جمعی از متخصصین، مسئولین استانی و باغداران برگزار می کند.

محمدحسن سعیدی مطلق دبیر هیات اندیشه ورز نخبگانی  قزوین در مسیر تحول دانش بنیان  با تشریح اهداف برگزاری این نشستها اظهار کرد: سلسله نشستهای نخبگانی ایده مشترک بنیاد نخبگان استان قزوین، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قزوین، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین است تا در سالی که به شعار  تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین  مزیّن شده، مسائلی که در توسعه دانش بنیان استان قزوین موثر است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: تاکنون سه نشست با موضوعات  آینده آب در قزوین ،  الزامات دانشبنیان سازی صنعت و کشاورزی  و  قزوین؛ قطب تولید، تجارت و ترانزیت  در سال جاری برگزار شده و چهارمین نشست با موضوع 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «باغستان سنتی قزوین، ظرفیتها و چالشها» برگزار می شود

نشست تخصصی «باغستان سنتی قزوین، ظرفیتها و چالشها» برگزار می شود