مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-19بين الملل

پاشینیان و علی اف: توافقنامه صلح در حال پیشرفت است


رهبران ارمنستان و جمهوری آذربایجان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ پیرامون منطقه قره باغ گفت وگو و رایزنی کردند و هر دو بر این باور بودند که توافقنامه صلح در حال پیشرفت است.

- رهبران ارمنستان و جمهوری آذربایجان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ پیرامون منطقه قره باغ گفت وگو و رایزنی کردند و هر دو بر این باور بودند که "توافقنامه صلح در حال پیشرفت است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان اولین گفت وگوهای حضوری خود را از ماه اکتبر به میزبانی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ برگزار کردند و در جریان این گفت وگو هر دو طرف از پیشرفت نسبت به توافقنامه صلح خبر دادند.

علی اف طی این گفت وگو تاکید کرد: من فکر می کنم که جمهوری آذربایجان و ارمنستان باید به این بن بست طولانی مدت، نفرت مشترک و خصومت ها پایان دهند.

با این حال پاشینیان عنوان داشت: جمهوری آذربایجان یک سیاست انتقام جویانه ای را اتخاذ کرده است.

آیا آن ها از این دیدار برای شعله ور کردن نفرت و لفاظی های خصمانه استفاده می کنند یا برای بهتر کردن اوضاع؟ طبق گفته علی اف، باکو در حال بررسی پیش نویس توافق صلح با ایروان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان و علی اف: توافقنامه صلح در حال پیشرفت است

پاشینیان و علی اف: توافقنامه صلح در حال پیشرفت است