مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-19پزشكي

عقب گرد کرونا در مازندران


در 2 هفته گذشته نارنجی رنگ پُرخطر کرونایی در نقشه مازندران بود اما در جدیدترین ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این رنگ از نقشه کرونایی استان اکنون رخت بربسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، از 19 شهریور امسال با ورود بابل و بابلسر به جرگه شهرهای آبی، از آن تاریخ مازندران در وضعیت خوب کرونایی قرار گرفت و در ارزیابی های هفتگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تعداد شهرهای آبی استان اضافه و از تعداد شهرهای نارنجی و زرد کاسته می شد.

با این وجود اوج کمرنگ شدن رنگ پُرخطر کرونایی در مازندران به اعلام رنگبندی هفتگی نهم دی امسال برمی گردد که سه شهر در این وضعیت قرار داشتند این در حالیست تا پیش از این و در هفته های گذشته هفت تا 13 شهر استان در وضعیت زرد قرار داشتند.

مازندران از 19 شهریورماه به مدت حدود 23 هفته در برابر رنگ نارنجی ایستادگی کرد اما از 23 دی ماه با زرد رنگ شدن هشت شهر به یکباره بر تعداد شهرهای این رنگ استان اضافه شد و زنگ خطر کرونا در مازندران دوباره به صدار در آمد به طوریکه یک هفته پس از آن تاریخ در 15 بهمن سوادکوه به رنگ نارنجی درآمد و پیش بینی ها در خصوص ورود دیگر شهرهای مازندران به محدوده رنگ پُرخطر کرونایی محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب گرد کرونا در مازندران

عقب گرد کرونا در مازندران